BROJ: MCDR Vukovar-II/1-25-12-1
Vukovar, 24. siječnja 2025. godine
Na temelju članka 7. Pravilnika o radu Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“, BROJ: MCDR Vukovar-UV/1-23-01-4 od 29. lipnja 2023. godine, Odluke, BROJ: MCDR Vukovar-UV/1-19-02-7 od 25. veljače 2019. godine uz Suglasnost nadležnog tijela, KLASA: 022-06/19-04/2, URBROJ: 522-02/1-1-19-2 od 20. veljače 2019. godine i Odluke, BROJ: MCDR Vukovar- I/1-25-01-1 od 23. siječnja 2025. godine, Javna ustanova raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zapošljavanje na neodređeno i određeno vrijeme
u Javnoj ustanovi „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“
na radna mjesta:
1. voditelj Ustrojstvene jedinice 2 tehničkih poslova i održavanja (broj radnog mjesta: V.1.)
• 1 zaposlenik/ca na neodređeno vrijeme
Stručni uvjeti :
• sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz znanstvenog područja tehničkih ili društvenih znanosti
• najmanje 4 god. radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
• posjedovanje odgovarajućeg certifikata iz područja javne nabave
Voditelj Ustrojstvene jedinice 2 tehničkih poslova i održavanja obavlja sljedeće poslove: planira, organizira i koordinira obavljanje poslova izgradnje, investicijskog i tekućeg održavanja Javne ustanove, te drugih objekata i spomen obilježja, izrađuje planove održavanja objekata (mjesečne, tromjesečne, godišnje), kontrolira i nadzire rad radnika u skladu s pravilima struke, zaštite na radu i zaštite od požara, certificirana je osoba u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi, po pozivu angažira radnike na intervenciju, surađuje kod izrade prijedloga informacija, izvješća, analiza, drugih stručnih materijala i akata o tijeku izvođenja investicijskih radova i radova investicijskog i tekućeg održavanja, koordinira aktivnosti kod ishođenja potrebnih suglasnosti, potvrda i dozvola (lokacijske, građevinske i dr.) za pojedine zahvate u prostoru, sudjeluje u izradi ugovora o izvođenju investicijskih radova i radova investicijskog i tekućeg održavanja te usluga povezanih sa istim radovima, provodi investicijski nadzor izvođenja radova i izvršenja usluga vezanih za investicijske radove i usluge, te nadzor nad radovima i uslugama investicijskog i tekućeg održavanja, čiji nadzor nije povjeren drugim stručnim osobama, osigurava provođenje stručnog nadzora izvršenih investicijskih radova i radova investicijskog i tekućeg održavanja, obavlja i druge poslove po nalogu ravnatelja ustanove.
2. v. d. voditelja Ustrojstvene jedinice 2 ugostiteljstva (broj radnog mjesta:VI.1.)
• 1 zaposlenik/ca na određeno vrijeme, zamjena do povratka radnice s roditeljskog dopusta
Stručni uvjeti :
• sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz znanstvenog područja društvenih znanosti polje ekonomija
• najmanje 4 god. radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
Voditelj Ustrojstvene jedinice 2 ugostiteljstva obavlja sljedeće poslove: planira i organizira rad djelatnosti, utvrđuje i kreira poslovnu politiku Javne ustanove u dijelu poslova vezanih uz nabavu i prodaju smještajnih kapaciteta Javne ustanove, planira, organizira, koordinira i nadzire rad i poslovanje ustrojstvene jedinice 2, planira organizaciju i način rada smještajne djelatnosti, prati provedbu procesa rada u ustrojstvenoj jedinici 2, izrađuje rasporede rada svoje ustrojstvene jedinice 2, te kontrolira evidenciju prisutnosti rada radnika na radnome mjestu, nadzire poslove vezane za nabavu potreba unutar svoje ustrojstvene jedinice 2, pruža potporu radnicima u rješavanju složenih zadaća, te obavlja najsloženije stručne zadaće iz djelokruga rada ustrojstvene jedinice 2,upravlja svakodnevnim aktivnostima ustrojstvene jedinice 2 i nadgleda funkcioniranje različitih aktivnosti kao što su smještaj, prehrana, čišćenje i pranje, vodi i nadzire poslovanje hostelskog smještaja, održavajući propisane standarde, nadzire rad restorana i vodi potrebne evidencije vezane za rad restorana, obavlja i druge poslove po nalogu ravnatelja ustanove.
3. viši savjetnik 2 u Ustrojstvenoj jedinici 2 stručnih poslova (broj radnog mjesta: IV.2.) – 1 zaposlenik/ca na određeno vrijeme, zamjena do povratka radnice s rodiljnog i/ili roditeljskog dopusta
Stručni uvjeti :
• sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz znanstvenog područja društvenih ili humanističkih znanosti
• najmanje 4 god. radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
Viši savjetnik 2 u Ustrojstvenoj jedinici 2 stručnih poslova obavlja sljedeće poslove: osmišljava formu prezentacije programa posjeta učenika te predlaže metodološka rješenja za njegovu provedbu, obrazovne procese prilagođava uzrastu i mogućnostima pojedinih posjetitelja, organizira i provodi radionice i predavanja za učenike raznih uzrasta kao i za sve posjetitelje, sudjeluje u izradi programa posjeta učenika osmih razreda, radi na izradi i priređivanju tekstova, materijala i druge stručne literature za potrebe Javne ustanove, razrađuje prezentaciju povijesne građe na pojedinim lokacijama koje se nalaze u sklopu Javne ustanove u sadržajnom i metodološkom smislu, sudjeluje u osmišljavanju i organiziranju stalnih postava i pratećih materijala, koordinira rad s grupama posjetitelja, radi kao vodič kroz stalni postav u sastavu centralnog objekta Javne ustanove te na ostalim lokalitetima, izrađuje statističke preglede posjetitelja, planira i predlaže uvođenje posebnih projekata i inovacija u radu ustanove, obavlja i druge poslove po nalogu voditelja ustrojstvene jedinice 2 i ravnatelja ustanove.
Na javni natječaj za zapošljavanje (dalje: Javni natječaj) se mogu prijaviti osobe oba spola.
U Obrascu prijave na javni natječaj koji se može naći na službenoj mrežnoj stranici https://www.mcdrvu.hr/ (pod rubrikom Natječaji – Obrazac prijave) potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (ime i prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, kontakt telefon odnosno mobitel, adresu elektroničke pošte).
Obrazac prijave na javni natječaj potrebno je vlastoručno potpisati.
Uz obrazac prijave na javni natječaj potrebno je priložiti:
• životopis,
• dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslik diplome),
• dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima (obavezno elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO-a, odnosno e-radna knjižica, a dodatno potvrda poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i/ili preslika ugovora o radu ili ugovora o djelu). Neće se priznati kao dokaz dostavljena potvrda HZMO-a o stažu i plaći, budući ne sadrži potrebne podatke.
• dokaz da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak, ne stariji od 3 mjeseca od dana objave javnog natječaja
• dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice odnosno elektronički zapis istih)
• dokaz o posjedovanju odgovarajućeg certifikata iz područja javne nabave (za radno mjesto br. 1. voditelj Ustrojstvene jedinice 2 tehničkih poslova i održavanja)
Na javni natječaj (pod br.1) se mogu prijaviti i kandidati/kinje koji/e nemaju položen odgovarajući certifikat iz područja javne nabave, uz obvezu polaganja istoga, u roku navedenom u Pravilniku o unutarnjem ustroju i sistematizaciji radnih mjesta Javne ustanove.
Ukoliko je osoba mijenjala prezime, a dostavlja dokumentaciju sa starim prezimenom, potrebno je dostaviti dokaz o promjeni prezimena.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidati/kinje će predočiti izvornik.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju, a nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Pravovremeno predanim prijavama, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, smatrat će se prijave koje se podnesu neposredno ili zatvorenom preporučenom poštom, u roku od 15 dana od dana objave javnog natječaja na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici Javne ustanove i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, na adresu:
Javna ustanova „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”, 32 000 Vukovar, Ive Tijardovića 60, s naznakom “Za javni natječaj – ne otvarati”.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenom na javni natječaj za zapošljavanje o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Kandidati/kinje koji/e prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, dužni/e su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo te uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj: 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj: 84/21), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj: 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19) i članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj: 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), dužan/na se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji i člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, uz prijavu na javni natječaj, dužan/na je priložiti pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na javni natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja (u nastavku teksta: Povjerenstvo) koje imenuje ravnatelj Javne ustanove, utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja, a čije su prijave pravodobne i potpune te ih upućuju na provjeru sposobnosti (testiranje).
Testiranje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata/kinja (pisani dio testiranja) za obavljanje poslova radnog mjesta iz javnog natječaja, a ovisno o rezultatima pisane provjere provest će se i razgovor (intervju) sa Povjerenstvom. Kandidati/kinje će biti obavješteni/e o terminu pisanog testiranja, kao i literaturi za pripremu, objavom obavijesti na mrežnoj stranici Javne ustanove https://www.mcdrvu.hr/ najmanje 5 (pet) dana prije testiranja.
Kandidati/kinje koji/koje su zadovoljili/le na provjeri, pristupaju razgovoru (intervju) sa Povjerenstvom.
Za kandidate/kinje koji/e ne pristupe provjeri sposobnosti (testiranju), smatrat će se da su povukli/e prijavu na javni natječaj i više se ne smatraju kandidatom/kinjom u daljnjem postupku.
O rezultatima izbora kandidati/kinje bit će obaviješteni/e u roku od 8 dana od donošenja odluke o izboru.
Ako se na Javni natječaj prijave osobe koje ne ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati/kinje ne zadovolje u daljnjem postupku selekcije, Javna ustanova može u svakom trenutku svojom odlukom poništiti ovaj Javni natječaj.
Javna ustanova „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“