Priznanja studentima za izradu poslovnog slučaja
Print Friendly, PDF & Email

Ravnatelj Zoran Šangut sa ostatkom delegacije Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“ imao je čast 17. studenoga 2015. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku dodijeliti priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“. Tom prigodom obratili su se i dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof. dr. sc. Vladimir Cini i docentica dr.sc. Marija Ham, kao suradnica na ovom projektu.

Počevši od listopada ove godine studenti osječkog Ekonomskog fakulteta su u sklopu kolegija Marketing-strategije rješavali marketinške poslovne slučajeve iz poslovanja Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“. Riječ je o prvoj ovakvoj suradnji Javne ustanove i Ekonomskog fakulteta.

Javna ustanova je autore najboljih timskih radova nagradila priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Prvo mjesto u izradi poslovnog slučaja Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“ dijele dva tima studentica i studenata: Doris Galinec, David Ivančić, Andrea Kamenčak, Ana Serdarušić, Adam Vovra, Kristina Japarić, Kristian Pavić, Juraj Rašić, Lucija Rončević i Maja Živković.

Kolegij Marketing-strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2. godini diplomskog studija (5. godina) na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Docentica dr.sc. Marija Ham, koja izvodi nastavu u sklopu koje se suradnja provodi, veliki značaj daje iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki Saponia, Kandit, Borovo, Lanico, G Bowling, MIT i drugih.

Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“ rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize dane u poslovnim slučajevima (case study) koristit će se u promišljanju marketing strategije u stvarnom poslovanju Javne ustanove, a na smjeru Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i sl.